حرف های دلممممممم....


فرشته ی زندگیم...

اجی جونم...

به سلامتی کسی که حرفای ناگفته زیاد تو دلشه

اما پای حرف بقیه میشینه.....

 

 

دوست داشتن به تعداد دفعات گفتن نیست!

حسی است

که باید بی کلام هم لمس شود....

 

 

 

اگر نهایت دوست داشتن در قطرهی باران است

من دریا را تقدیمت میکنم....

 

 

موهایم که یکدست...

هم رنگ دندان هایم شد!

باز هم با عشق مینویسم..

دوست دارممممممم......

 

 

 

گفتن دوستت دارم نظر لطفم نبود!!!

نظر دلم بود....

 

 

تو را بیشتر از تعطیلی مدرسه دوست دارم.....

 

 

باتمام مداد رنگی های دنیا

به هر زبانی که بدانی یا ندانی...

خالی از هر تشبیه واستعاره و ایهام

تنها یک جمله برایت خواهم نوشت:

دوستت دارم خاص ترین مخاطب خاص دنیا......

 

 

 

 

انگار در دلم حرفی دیگر باقی نمانده تا برایت بگویم

تنها یگ جمله....

دوستت دارممممممم!!!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 22 آبان 1393برچسب:,ساعت 14:40 توسط محدثه| |


Power By: LoxBlog.Com